Школа педагогічної майстерності

Як зробити онлайн-урок ефективним? Відповідь на це питання шукали педагоги  Ніжинського професійного аграрного ліцею під час засідання Школи педагогічної майстерності “Секрети вдалого онлайн-уроку”. Методистка ліцею Олена Рибак нагадала колегам про особливості структури онлайн-уроку та запропонувала визначити проблеми, які негативно впливають на освітній процес у дистанційному форматі. У результаті спільної роботи над створенням хмаринки слів у застосунку Mentimeter, колеги дійшли висновку, що найважче утримати увагу здобувачів освіти протягом уроку. 

Власним досвідом використання графічних планшетів під час синхронного проведення  уроків математики поділилася  Інна Дейнека. 

Наталія Калініченко відкрила секрети використання онлайн застосунків (Classroom Screen, Mentimeter) для формувального оцінювання на уроках англійської мови. Про свої 7 секретів активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти на онлайн уроках фізики розповіла Світлана Самойленко.

Вчимося робити цифрові технології нашою  суперсилою! Адже дистанційне навчання — чи дієвий спосіб для педагога познайомитись із нестандартними та інноваційними  методами роботи та підвищити свою професійну майстерність.

https://www.facebook.com/groups/749161438570383/permalink/2747662328720274/?rdid=zQ3XGocpGZVJi5AR&share_url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fshare%2Fv%2FeejrNHUKHmajfWQr%2F

Вступайте до закладів професійної освіти Чернігівщини, здобувайте робітничі професії та постійно підвищуйте свою кваліфікацію!

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x