Школа педагогічної майстерності

Як зробити онлайн-урок ефективним? Відповідь на це питання шукали педагоги  Ніжинського професійного аграрного ліцею під час засідання Школи педагогічної майстерності “Секрети вдалого онлайн-уроку”. Методистка ліцею Олена Рибак нагадала колегам про особливості структури онлайн-уроку та запропонувала визначити проблеми, які негативно впливають на освітній процес у дистанційному форматі. У результаті спільної роботи над створенням хмаринки слів у застосунку Mentimeter, колеги дійшли висновку, що найважче утримати увагу здобувачів освіти протягом уроку. 

Власним досвідом використання графічних планшетів під час синхронного проведення  уроків математики поділилася  Інна Дейнека. 

Наталія Калініченко відкрила секрети використання онлайн застосунків (Classroom Screen, Mentimeter) для формувального оцінювання на уроках англійської мови. Про свої 7 секретів активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти на онлайн уроках фізики розповіла Світлана Самойленко.

Вчимося робити цифрові технології нашою  суперсилою! Адже дистанційне навчання — чи дієвий спосіб для педагога познайомитись із нестандартними та інноваційними  методами роботи та підвищити свою професійну майстерність.

Інформаційна година «Геть паління! Ми – здорове покоління!»

28 травня 2024 року у ДНЗ “Ніжинський професійний аграрний ліцей Чернігівської області” відбувся конкурс фахової майстерності за професією “Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва” серед майстрів виробничого навчання. Учасники конкурсу мали можливість продемонструвати практичні навички керування трактором. Переможцем конкурсу став майстер виробничого навчання Литвин Микола Борисович.

Антифейкова інтелектуальна гра «НотаЄнота. Не дай себе обманути!»

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x