У сучасному освітньому процесі оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти є важливим інструментом не лише для підбиття підсумків, а й для мотивації, розвитку критичного мислення та самостійності. Саме цій темі було присвячене чергове засідання школи молодого педагога, яке відбулося 31 січня 2025 року. Методист Лариса Петрова нагадала учасникам заходу ключові аспекти оцінювання, зокрема традиційні та сучасні методи оцінки знань, компетентнісний підхід до оцінювання та його вплив на навчальну діяльність здобувачів освіти. Окрему увагу було приділено формувальному оцінюванню, яке спрямоване на підтримку освітнього процесу шляхом надання зворотного зв’язку.
Молоді педагоги обговорили практичні аспекти формувального оцінювання, його інструменти та методики, серед яких:
- використання рефлексивних технік,
- формулювання чітких критеріїв успішності,
- застосування самооцінювання та взаємооцінювання,
- ведення навчальних портфоліо.